Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Thursday, March 17, 2011

Sakitnye lah kan -.-"



hmm susah kalau hidop berDUE nh.means couple lah.serbe serbi tak kena.masa mule mule bercinte biase lah semua nye cantik.semua nye boleh.segale nye sempurne.bile dah bersame semue nye tak kena.masing masing sibuk nak ambik hati masing masing.sangatt susah nak orang memahai kite and kite yang nak memahami orang.bukan semua nye yang kita nak boleh jadi macam ape yang kite inginkan.huhh sangat sedih.
macam mane nak cakap ea.hmm aku rase hubungan aku selame dalam dua tahun nh mungkin berakhir macam nh je kot.masing masing dah fed up dengan perangai masing masing.yelaa masing masing ego.tapi ape nak buat kan.aku try faham dia.dan dia pun dah try faham aku.hmm aku dah cube sedaye upaye kot untok kekalkan hubungan nh.tapi nak buat macam mane kan mungkin ia memang untuk dijadikan kenangan.huhh susah nye nak terime.sa kau kena lah kuat.jangan menyesal atas keputusan yang kau sendiri berani ambil.tapi aku sayang dia.masih terlalu sayang dia.huhh sikse nyee.tenangkan lah jiwe aku dear god.hmm aku berani buat keputusan macam tu sebab aku dh tak sanggop nanges lagi.aku pun taknak benci die.hmm susah nyee!

law sa rase b mmg tak cukop sempurne untuk sa.sa lepaskan lah b.mungkin kat luar sane ade lelaki yang dapat memahami sakemahuan sa dan dapat menjage hati sebaiknye.maafkan b tak dapat menjadi yang terbaik untuk sa.assalammualaikum.

mase b send message nh.kecewe nye hati sa.tuhan jelaa tahu b.hmm takde maknusia yang sempurne dalam dunie nye.just mungkin mase tu b buat silap and sa pun ade buat silap juga.so jadi salah faham.aku dah cube dah pun nak selamat kan hubungan nh.tapi kau buat taktahu je dekat aku.tige hari apit!tigee hari aku tgu text SORRY from kau.tapi kau buat macam takde ape jadi.even satu msg macam selalu yang kau buat pun takde.ni kan pula call.memang tak laa kau nak buat kan.hmm kenape ea babe?asal ea?hmm mungkin betol cakap orang.sayang tak semestinye memliki.so aku terime.tapi kan aku harap nh hanye break sekejap jea.aku mane sanggop wooo.and aku tahu die pun tak sanggop.Bhaha
aku akan cube bertahan and cerie kan hari aku.jangan nanges laa sa :) okayy.berat nye lah rase hati kan.huhh.okay okay enough post untok kali nh.

another story.Hhaha.aku dah okay kot dengan shafirah ismail tuh.haha dulu kau gelabah je kan.takpe lupekan yang lame.sekarang aku mule nak membenci KR die tuh.wtf mulut macam gampang doe.grrr sabar jela kan.act die yang wayang.talam.semue nye laa yang die pernah cakap kat perempuan tuh.ape laa kan lelaki sekarang yang suke aniaya hidup perempuan.dorang ingat dorag boleh bahagie ke?jangan mimpi lah kan.tapi nak buat acam mane.perempuan akan hilang pertimbangan bila mereka mereka terlalu sayang dekat seorang insan yang bername LELAKI.ceh kan dah jiwangg karat post aku kali nh.huhh frust gilee lah dah tak larat nak keluar air mate.



p/s : b.b rindu sa tak?macam sa rindu b?hmmm


-.-"