Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Tuesday, September 25, 2012

Haziq Roslee


25 September 10.15pm

Tadi bukak topik pasal aku nak pergi zoo, then kau cakap, kau dah tahu harga and so on. Mula lah otak aku fikir macam macam and aku pun Tanya dekat kau, pergi dengan siapa semua. Mula nya kau cakap, pergi dengan kengkawan Then tetiba kau gelak gelak, kau cakap kau pergi dengan madu aku. Madu? Siapa madu tu? Kau igat aku suka ke bila kau cakap macam tu. And one more things, kenapa semua keinginan aku, mesti ade nama dia? Tuhan bagi aku dengan kau sebb nak igat kan kau dekat bekas kau tu ke? Kenapa eh? Aku tak boleh terima bila benda ni jadi. Hm kenapa? Betul ke kau untuk aku? Aku minta maaf atas pergaduhan yang aku timbulkan sekali lagi tadi okay. Terima kasih sebb still bersabar dengan perangai aku.



2.42 a.m

Baru lepas on call dengan kau. Hm kau cakap suara aku kasar, aku ganas. Hm aku minta maaf, aku tak sempurna. Aku memang macam ni. Jangan tinggalkan aku sebb kelemahan aku tak pandai nak berlemah lembut dengan kau eh. Hm aku terasa wak, kau cakap macam tu. Tapi aku cuba untuk tak bangkitkan pergaduhan. Sebb aku sedar wak, siapa aku J Apa yang penting, aku ikhlas sayang dekat kau.

Aku terfikir, kenapa bila aku dengan kau, aku macam menyusahkan kau eh wak? Cerita-cerita kau pasal hidup kau dulu, semua aku dengar seronok je. Mungkin ke sebb aku dah ada dalam hidup kau, tuhan tarik kemewahan kau? Hm kalau lah betul kenyataan aku ni, and kau nak balik kemewahan kau, mesti kita akan terpisah kan. Sebab kita as manusia, takkan pernah dapat semuanya dalam hidup ni wak. So, aku rasa, kau perlu buat pilihan. Hm sekarang kita maca susah sikit kan. Duit takda, masing masing macam busy, and kita sering sangat gaduh. Hm kalau takda duit, macam mana nak lepak sama kan. Kesian kau kena keluar duit kau untuk aku wak. Aku mintak maaf eh. Hm minta maaf jugak kalau aku banyak amek masa kau, dengan rungutan aku yang tk dapat luang masa dengan kau and pergaduhan yang selalu aku jadi punca and timbolkan. Aku sayang kau, and aku nak kau ada aku sorang je. Tamak ke aku wak?

Aku nak kau tahu, aku bahagia dengan kau. Walaupun aku selalu bersikap kasar dengan kau, kau telah buat aku terasa macam ada yang menjaga aku. Aku terharu dengan apa yang kau selalu korbankan and buat untuk aku. Andai satu hari nanti, kita betul betul takda jodoh, mesti aku akan rindu sangat dengan kehadiran kau dalam hidup aku. Andai satu hari nanti kita takda jodoh, aku nak kau jaga diri kau okay wak. Jangan sakit sakit and jangan pernah buat benda yang akan menyakitkan kau.



Kau bukak juga topic pasal mati tadi. Awak gila ke apa wak? Betul ke nak mati? cukup dah amal nya? dah confirm nak masuk syurga ke? hm yang paling penting, dah ready ke nak tinggalkan saya wak? L sampai nya hati. gerangseberrrrr. Sampai hati kan, mengarot je nak fikir mati. Tapi, apa yang aku nak cakap dekat sini. Insyaallah, if sampai masa nya, walaupun aku tak minta, aku akan kerap ziarah pusara kau dan sedekah kan alfatihah sebagai hadiah dari aku untuk kau dekat sana. Aku akan sentiasa igat kau. Harap-harao tak lost contact lah if kita putus pun. If tak, macam mana nak tunaikan benda benda ni semua kan J Aku akan sentiasa igat kau ada aja disekeliling aku andai suatu hari nanti, kau betul betul pergi tinggalkan aku buat selama-lama nya. Aku juga harap, andai aku yang pergi dulu, sentiasa lah doa kan aku. Sebb aku tak cukup amal nak bawak dekat sana. aku harapkan orang-orang yang masih hidup aja lah masa tu. Tolong aku eh masa tu wak. Dan insyaallah juga, aku akan buat kau sentiasa rasa aku ada dekat sekeliling kau. Teman kau masa susah senang sedih dan gembira kau. Ingat eh pesan aku ni J
You and I going to be okay, You know that, right?

withlovesasa