Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Monday, April 11, 2011

Damn.i miss him

Okay.baru terfikir nak moving on dah rindu bagai nak gilee.lebihlebih lagi bila dia datang balik dekat aku and cakap.*B minta maaf.b sayang sa.b tahu b selalu abiakan sa.tapi b tak pernah terniat nak lupa kan sa.Adoh ape nh?Kadangkadang aku sendiri taktahu.betol ke yang aku nak pergi dari die?boleh ke babe kau nak hidop takde die?Haha kelakar pun ada bile aku dengan bongkak nye nak pergi dari dia.yang paling penting.
BOLEH KE AKU TENGOK DIA DENGAN ORANG LAIN?
aku sayang dia.sumpah aku sayang dia.
aku boleh terime orang lain.tapi boleh ke orang tu terime hati aku sayang kau b?adeh ape laa kesudahan nye kan.kadangkadang terfikir macam nh.*Forget about him.and you will find love
Eh eh mana boleh macam tu.aku try faham dia.dah terlalu lama cuba faham dia.okay dah fullstop
IM MISSING HIM LIKE CRAZY.
thats why im REBLOG