Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Tuesday, April 12, 2011

Menu hari ini.



 Okay tu menu untok harini.aku masak laa.kenape tak percaye?haha aku beli laa.malas laa nak masak hari ni.aku bangun pun awal sangat tadi *Okay sangat lambat.haha kalau aku dudok rumah sorang sorang memang tak laa aku nak turun bawah nak beli makan ape bagai tu.baik aku dudok rumah makan meggi je.lagi senang.haa pemalas kan aku?pergi mampos.suke hati aku laa.haha aku pergi bertungkus lumus usaha nak Beli segala laok paok ni sebab dekat rumah aku ada abang abang aku.adik aku.so kalau tak fikir tekak aku.aku kena lah fikir tekak dorang.nanti mampos kurus je dorang.lebihlebih lagi abang selung aku tu nanti kuurs die.Haha mati aku kalau die baca entry ni.Haha adoh sorry bro ^.^ haha.tapi kan.tu laa bila kita dah asyik fikir perasaan orang.perot orang.last last aku kena marah juga.

Mak : kakak masak apa hari ni?

Aku : Oh akak masak sedap.daging masak merah.ayam padprik dan sup ekor.Wah sedap nyee

Mak : kau beli lah tu kan?aku bagi duit suruh kau masak.ni tak kau beli je.

Then mak membebel.blaa blaa bla blaa.then teros letak.aku bengang betol lah.Mak!eceh nak marah haha.okay mak.akak fikir juga nak bagi dorang makan.kalau akak ni kejam and tak bertanggungjawab as sorang je anak perempuan dalam rumah ni.akak dah lame buat bodoh je.baik akak tido lagi bagos.dari fikir pasal tekak dorang!adoh sumpah terasa.macam MAID pun ade.Adoh kau ni sya.okay fikir positif.mak buat macam tu sebab taknak aku jadi perempuan yang tak berguna and taktahu buat ape ape bile dah berumahtangge nanti.Wah wah gatal aku.haha yelaa mak nak aku jadi perempuan.bukan Betina.so aku kena terima je semua yang dia tegor.baik bossssssssss saya makan segala makian tadi :D

Okay sekarang pasal kawan pula.meraka berdua bestie aku.di Kuala Lumpur dan di Negeri Sembilan.

Firstly pasal kau catty.adoh aku taktahu kenape kau macam ada je yang terasa pasal aku.okay maybe sebab dah lama kita tak lepak then bila kau call ajak lepak aku selalu tolakkan.laa aku bukan ape.kau kena lah faham aku juga.hmm btw if aku teringat dekat kau.aku call kau kan.aku tak biar kau sedih sorang sorang kan?and lebih lebih lagi situasi kau yang macam ni.takpe laa aku diam kan aje.yang penting kau kuat. hadapi semua nye okay.nanti aku jumpe kau ye babe.kite pelok ciom.Haha tak pun aku tolong pelok ciom Syuk untok kau.Haha.kau nak berhenti rokok?okay good.sebab im Quit to :) haha.kau boleh babe.siape cakap tegar tak boleh?aku boleh je babe.haha aku rindu kau.nak ketok kepale kau yang pendek tu.haha nanti kita lepak sambil merepek yea.jaga mak kau elok elok.and and jaga diri kau jugaaku minta maaf kalau aku ada buat salah.love yaa  babe 

Second pasal anak tapa ni.adoh bhai bukan aku nak cari gadoh dengan kau.aku tahu kau dah muak dengan perangai kau babe.tapi sumpah aku cakap.aku cemburu sebenarnye bile kau.haa faham faham jelaa.bukan kau je yang buka blog aku ni.so tak boleh cerita teros terosan.sumpah aku jelouse babe.aku ade cerita dekat sorang mamat tu.tapi aku tak tunjok dekat kau.sebab aku kena fikir juga.kau ada hak.itu life kau kan?so aku kadangkadang act macam perli perli laa.sebab aku C E M B U R U.kau faham tak?yelaa dulu semua bnda kita buat same same.sekarang dah jaoh.then bila aku dga ada orang lain.mesti laa aku.dah nyampah pula sebot perkataan tu banyak kali.macam couple laa pula nak cemburu bagai.haha eh dulu kita pernah ciom molot same same kan?Bhaha takde laa.dulu kita rapat sangat sampai orang cakap.*Korang sweet laa.mana mana pergi semua sama jea.ponteng same.tido dalam class same.kau tak larat nak cover line aku.aku cover line kau.kalau dua dua tak larat.haha kite sebat lah tido berjemaah dalam class tu kan.haha sekali dengan laki aku.Haha and the geng.haha apa apa pun.aku minta maaf kalau kau ada terasa dengan aku.You're the best buddy 



Aku nak jubah hitammmmmmmmmmmmmm.argh dari dulu aku nak jubah colour hitam then sekarang dah jadi trend pakai jubah colour hitam.alaa sebok laa korang ni.aku tak suka laa kornag ni.benci laa korang ni.adoh.Haha takpe aku dah minta dekat apit.so nanti dia dia tanya ibu ada tak jubah colour hitam.haha apit cakap :

Mana ada ibu suruh bayar.nanti mesti ibu suka.sebab menantu dia nak pakai jubah.nanti boleh ikot jejak ibu

haha nampak tak tulisan tu?ke nak aku besar kan lagi untok korang?haha untuk pengetahuan korang.ibu dia kerja dekat Mahkamah Besar dekat Puturajaya tu.eh bukan as lawyer laa tapi sebagai ape entah.lupa laa haha apa apa pun aku tak kira.aku nak juga.apit cakap kalau dah takda colour hitam nanti dia beli kan lah.wah sayang b haha pisau cukur ketiak betol lah aku ni.haha eh biar lah laki aku ke laki korang?aku kan.so dah korang boleh blaa.haha.Tengok ayu tu di pakai jubah hitam.haa.cuba kalu aku pula yang pakai.mesti lagi lawa dari ayu kan.Haha perasan.lepas tu aku boleh amek laki dia.haha jangan marah babe.lepas tu nama aku pula SASA AYU.haha tak boleh blaa.dah aku nak kena henti kan segala apa yang aku merepek ni.nanti lagi banyak aku merapu.haha okay salam korang.thanks datang jenguk.


withlovesasa