Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Thursday, April 14, 2011

He loves me?

Memandangkan kebosanan melande.aku pun bercadang nak kena kan abang sayang saya.pewittttttttt dia dia abang sayang weh.haha mula mula text biase je.then dia macam bajet bajet pula kan.then idea bangang tu timbol.macam ni cerito eh.

Aku : B sa dah bagitahu b ke belum pasal PLKN?
Ryan : Belum kenape?dah dapat surat ke?
Aku : Aah dah.sa dapat dekat Sabah.13hb5 ni kena daftar.hmmm
Ryan : Giler.jauh tu babe.sa nak pergi ke?adoh sumpah sebak hati b hah.
Aku : Then b taknak jumpe sa lah?hmm
Ryan : Giler.b nak lah.takot b takde modal je nanti.sekarang ni pun b tak bekerje lagi.jauh lah sayang.mintaklah dekat dekat je.hermm
Aku : Tak boleh lah b.hmm
Ryan : tak boleh dah.ishh Katik dulu dapat dekat sabah juga.boleh je tukar.hermm sa tak sayang b?sa tak rindu b ke nanti.aduh sumpah sedih b.
Aku : tapi mak cakap pergi jelaa b.hmm
Ryan : okay.pergi jelaa.

Then dia senyap........................................................ untuk seketika.

Aku : b?
  Aku lagi : b?
Ryan : B sayang sa.b cinte sa.b tak bersedia lagi lah untuk sa pergi jauh jauh dari b.Jujur b cakap b tak bersedia.taktahu lah ape akan jadi bila sa pergi nanti.b risau sangat.
Aku : Kenape b lambat balas?
Ryan : B pergi sembahyang isyak tadi.
Aku : oh okay.
Ryan : Tapi kalau sa sanggup berjauhan dengan b.hmm sa pergi lah.nanti b okay lah ni.
Aku : b.b sembahyang ade doa pasal sa tak?
Ryan : Mestilah ada.agar kita kekal selamanye.
Aku : b tipu.betol ke?
Ryan : Setiap kali solat  memang tu je tu doa b.
Aku : Oh okay.terima kasih b.hmm kenape sekarang b nak kesah sa pergi jauh dari b?bukan nye selalu b tak kesah pasal sa ke?  
Ryan : B tak kesah?oh okay.sa pergi jelaa.nanti b okay lah.sa sanggop b pun sanggop lah juga kan.
Aku : b.sa sayang b.
Ryan : b pun sayang sa.cinta sa sangatt sangat.

Okay dah.sebelum korang dengar aku bermadah dengan Ryan aku tu sampai nak pijak muka aku baik aku berhenti.Haha itu lah kisah nye.Ryan kena kencing aku dapat PLKN dekat Sabah.and tak boleh blaa 13hb5 kena lapor diri.padahal aku taktahu ape ape pun.aku main sebat je.Bhaha.haha mesti dekat fikiran dia fikir macam ni.*aduh mampus tergadak duit aku.Haha.okay meh aku terangkan.Kisah ni tipu semate mate.aku dapat PLKN bulan sembilan nanti.tapi mak cakap kalau dah masuk belajar TAKPYAH PERGI.so b.takda makne nak pisah do aih.Haha.and Katik tu pula.kawan eh laa.yang katik katik duduk ghombau dulu tu.Haha betul ke dia dudok rembau?aku main sebat je.haha then yang pasal sembahyang tu.seriously aku cakap.Ryan aku memang RAJIN SEMBAHYANG.dia pernah cakap dekat aku macam ni.
Buat jahat.buat jahat yo.sembahyang tu jangan lah tinggal aih.
okay masa tu aku rasa nak sepok kepale dia.tapi dalam hati bersyukor sangatt.amin haha
then dalam pukol Sepuluh Lebih tadi dia call aku.aku pun cakap macam ni

Aku : b.b dekat mane?
Ryan : dekat rumah dixwan haa.borak borak
Aku : oh okay.b sa ada bnda nak bagitahu.hmm
Ryan : Ape dia?macam serious je.
Aku : mana ada sa dapat PLKN dekat Sabah tu.Bhaha sa dapat PLKN panggilan ke 3 nanti.tapi mak cakap kalau dah masuk belajar takpya pergi.hmm smapai hati b taknak jumpe sa kan.
Ryan : Di akal akal eh den*loghat negeri okay!haha mana ade b taknak jumpe sa lah.b dah fikir dah tadi.aku kena cari kerja ni.sa tu lagi lah.sampai hati tipu b.sedih b.

Haha aku pun gelak dan gelak walaupun kono yo marah :) haha padan muka kau.sayang kau doe.haha thanks lah sebab sanggup buat ape je untuk aku.aku sayang kau walaupun kadangkadang rasa nak sepak kau.hoho.i miss you ryan.

withlovesasa