Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Friday, April 22, 2011

Berjelaaa

 Lima Belas haribulan April 2011
Setelah lama tidak berjumpe mereka kini bertemu semula.Seorang Kakak yang agak seperti monyet apabila berjumpe dengan adik nya yang tersayang tercomel terbaik terhandal dan segala ter yang ada diDunia ni menjadi tidak tentu arah apabila bertemu semula dengan adik nya dan mendapati adiknya kini semakin lah cun dan semakin laa comel.Si kakak kelu tidak terkata.adik nya pula tahu bahawa di dalam hati kakak nya itu,dia ingin sekali memeluk erat adik nya yang sangat di rindui itu.Bhaha Okay dah macam jejak kasih dah.korang yang menyampah nak baca okay boleh pukol buntott aku dengan selipar korang sebab aku pun meluat nak baca muqadimah yang bunyi agak agak aku boleh dapat rasa kaki Bigfoot yang hapak tu.hoho.Actually entry kali ni fasal Aku dan Kakak angkat yang tak berape nak rupa kakak tu -.-' pffffwwttttttttttttt okay korang jangan nak ngorat.dia aku punye.haha dulu kan aku ada buat entry pasal dia tapi kali ni sebab haritu aku ada jumpa dia.wah dia datang jumpe aku lah dekat KL.terharu sekejap.sekejap je sebab dia naik KL mmg ada niat nak Overnight dekat sini.bukan sebab SAJA nak jumpe aku.okay fine kita pututs haha.
Dah lame tak jumpe ktorg masing masing macam.Haa?ni ke adik aku.ni ke akak aku?Wah rindu gilee taktahu nak act macam mane.yelaa masa rapat rapat dulu aku kecik kecik lagi.haha comel gilee lagi mase tu.*okay tutop mulot aku.haha sekarang tak comel ke?eh dah entah mane laa aku tahu kan.haha masa dulu tu aku ni cepat jelouse kot.Takda siape boleh rapat dengan kakak aku.kalau berani rapat lah.nak kena maki?okay try lah.aku mmg gangster wittttt wittttttt huhu.haha takde laa.aku ni mane lah ade adik beradik perempuan so kalau dah ade sorang tu aku macam agak cemburu lah sikit kan.haha jadi jangan lah berani nak rapat rapat.kalau tidak nanti aku boleh bertukar menjadi Ultraman Tarro tahu tak!korang pula aku andaikan macam raksasa yang nak menyerang Malaysia.takot kan?okay duduk diam sekarang.okay aku hentikan segala karot marot ni.cerita sebenar nye :

Dulu.
  • Dia student Senior Asrama baru.
  • mase tu dia form 5 and aku form 3
  • Dia nak SPM aku nak PMR
  • dia masok je hostel dah bajet gilee
  • and aku tak amek kesah sangat pada mula nye
  • dia ada kawan SEKAMPUNG
  • dia suruh kawan sekampung dia cari kan Adik angkat
  • Adat hostel laa kalau berangkat angkat ni * korang kesah?pergi mati -.-' haha
  • Kebetulan kawan sekampung dia.kawan aku.satu form and satu dorm
  • Masa tu 26hb March
  • dia panggil aku datang dekat bilik air.dia tengah mandi then tanye soalan yang kononnye sweet.Haha
  • kedua kali nya jumpa.depan surau.masa tu aku nak SOLAT JEMAAH.wahhh :) haha
  • tanya soalan kononnyw sweet lagi
  • aku malu malu
  • then aku terima :D
  • Lepas tu life hostel aku semakin menarik
  • Dia ada untuk aku
  • pagi pagi dah jerit name aku.sebab dia memang macam nenek kebayan terjerit sane sini
  • Sama ada nak pinjam barang.atau nak suruh teman dia mandi -.-' 
  • Sebelum pergi sekolah salam tangan dia.
  • balik sekolah.dengar lagi suare dia -..-' Haha
  • petang riadah same same.
  • Prep pun kadang kadang same same
  • Main surat surat
  • hantar lagu lagu
  • aku merajok.dia pujuk
  • aku malas.dia suruh belajar
  • aku nanges.dia nanges.yekee?bukan kau gelak ke?haha
  • aku tak makan dia marah.
  • aku kena marah.dia sedih
  • aku sayang dia.dia sayang aku
  • aku rindu dia.dia rindu aku
  • aku belanje dia.dia belanje aku
  • aku ada masalah dia dengar
  • aku ngantok.dia tak bagi tido.
  • aku takot dia.teman
Dia pula
  • Dia malas aku.aku marah
  • dia nanges.aku risau
  • dia gadoh dengan kawan dia.aku serbe salah
  • dia degil.aku merajok
  • Dia buat jahat.I FEEL SO BAD
  • dia menyanyi.aku terharu
  • dia sakit.aku tak tentu arah
  • dia takde teman.aku teman kan
  • dia bagi barang aku simpan
  • dia datang jumpe aku.aku happy
Wah banyak sangatt laa nak tulis sampai tak teringat.kau dulu jahat sangat kan.degil gilee oh.susah kot nak jage.macam aku pula KAKAK kau yang ADIK.degil kau rse aku nak bagi kaki je.suka buat aku nanges kan.kau suka fly cari perempuan kan.opssss terlebih sudah.haha kau suka buat aku angin kan.kau suka laa buat bnde bnde yang aku akan marah.
tapi takpe laa aku tahu kau ambil berat pasal aku.and aku pun amek berat pasal kau.
 
Aku banyak kali nasihat kau supaye kau jadi lebih elok.tapi kau yang pilih macam ni kan.and takpe.sebab aku tahu kenape kau jadi macam ni.

Walau ape pun kau nak jadi.walau macam mane pun rupe kau.walau macam mane pun kau berubah aku akan tetap ingat kau dan sayang kau.sebab kau pernah buat aku rasa yang aku dekat dunia ni bukan nye sorang sorang.kau ada untuk aku.terlalu banyak bnde yang manis mase dengan kau.so aku hargai nye.

Terima kasih sebab bahagia kan aku.
Sumpah aku sayang kau sebagai kakak aku.


 

withlovesasa