Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Thursday, April 14, 2011

Nothing interesting

Assalammualaikum*macam Datok Fadzilah Kamsah.haha baca macam tu tau.korang dengar cakap aku.jangan degil sepok korang nanti.haha sayang korang.muah muah muah.ecehhh manje pula.okay dah diam.
saja update belog ni.sebab nak tayang laok yang aku masak semalam.LAOK SEMALAM HARI NI BARU NAK UPDATE?eh suka hati kau lahh babe.ishh.semalam aku masak Sotong Masak Lemak.bagi korang korang yang taktahu lemak tu ape.alaa yang warna kuning tu.bukan lemat *puggy eh.haha Puggy?Haha

MENU SEMALAM

Sotong Masak Lemak.

Tapi aku masak lagi sedap dari ni laa.laa biase lah aku yang masak kan mesti lah sedap.adoh.lagi pekat lagi likattt.perghhhhhhhh marvellous.haha gambar tu aku amek dekat Google je.tu yang tak nampak macam aku masak.haha eh memang sedap laa kan.adoh sangat sedap laa kan.haha dah dah sya.sepok kepale kau nanti.hohoho merry christmas.ceh takda kena mgena.hehe.


Sayur campor. ^.^ 



Telur dadar (: yihaaaaaaaaaa.konyang


MENU HARI INI


Ikan Tenggiri Masak kicap.


Ikan Sardin Masak Sambal

Huhh mesti korang terliur kan tengok semua bnda dekat atas tu.haha cerita sebenarnye laa kan.itu lah lauk ikot perancangan aku.dua lauk tu.then mak aku balik dari kerja.dia cakap mcam ni.*Alaa takpya nak masak susah susah de.kau buat sambal je.kau masokkan lah dua jenis ikan tu.kan senang.Haha dengan hati yang rela aku pun masak lah.Ikan Tenggiri dan Ikan Sardin masak SAMBAL sahaja.haha aku tak kesah pun sebab aku mmg nak makan ikan sardin masak sambal tu yang sanggop pergi pasar TENGAHHARI tadi.haha tengah hari tu.matahari dah terpacak atas kepala baru lah aku nak bangon.yelaa aku dudok rumah bukan buat ape.kemas kemas dan kemas.makan makan dan makan.tido tido dan tido.haha

EH lupa nak bagitahu.semalam aku tido pukol SEPULUH MALAM pfwtttttttttttttttttt awal gilee laa kan.
laa kau sya.orang lain tak kecoh pun tido awal.kau pula nak bagi tahu seantero dunia.haha
dah takda idea nak tulis ape dah pasal makanan.Okay tutop cerita.al kisah taibbbbbbbbbb.

Pasal life.hmm takda ape pun yang pelik atau pun mengjengkel kan berlaku.cuma ada rasa hilang sikit.takda phone call tengah malam.takda message tengah malam dari Mr.J .
Ryan aku pula.hanya tgu panggilan or message dari aku.kalau tak...........haram dia nak contact aku.takpe laa life dia.bukan aku.haha.nanti ada ajee alasan yang dia bagi.so aku dah malas nak tanye.okay sampai sini jelaa.nanti kot ada idea nak tulis lagi.aku tulis laa.ni blog kau kan.ikot suke hati aku je nak buka bilaa kan.haha korang nak tolong update pun boleh.boleh.boleh sangat.Kesah?eh tak laa.aku tak kesah laa.haa memang tak kesah sangat ni -.-" okay dah henti kan sandiwara kau sya.
salam semua c(:

Tunggu CUPCAKE and COOKIESSSSSSSS dari aku.haha



withlovesasa