Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Tuesday, April 12, 2011

Frust balasan kepada Senang Hati

Yeayyyyyy keputusan PLKN iaitu Program Latihan Khidmat Negara telah pun keluar.setelah sekian lama aku tggu akhirnya keluar juga.yelaa nak tunggu keputusan tu satu kerja pun tak jadi.tak boleh nak terima mana mana janji.adoh.tapi Alhamdullilah aku dah tahu yang kau ditempatkan di kumpulan tiga.so masih lambat lagi laa aku nak kena pergi.and and sepanjang masa tu aku dah ada job babe.Haha untong laa kan.tapi kan nanti kot aku dah pergi PLKN pada sepuluh haribulan sembilan nanti bukan ke masa tu semua orang dah sibok maok belajar?adoh lagi lah merungsing kan kepale hotak aku.lahai takpe laa cuba tenang.kau dah serabot sangat ni sya.Huhh babih betol laa.

Ni laa yang menggembirakan.



And aku pun dah dapat tahu permohonan aku untuk ke UITM tak dapat laa.gile babihhhhhhhhhh aku frustt.first intake aku tak dapat.ape ni.ape aku nak buat.laa sodih nye laa aihh.makkkkkkkk tolong lah akak.nak nangis nh.semua orang update cakap Alhamdullilah.then aku pula kecewa.tu laa kau sya bodoh sangatt.lain kali belajar laa.then boleh dapat result bagos macam dorang.arghhhhhhhhhhhhhh aku rasa nak pergi hantok kepala dekat dinding jea.

Ni yang agak mengecewakan -.-'



Huhh sabar laa sya.tunggu Julai okay.hmm baiklah aku sabar.and now pasal lelaki lagi dan lagi.adoh semak nye laa.*Aku tak pernah menipu kalau pasal perasaan aku.okay aku amek ayat tu dari kau June lelaki yang pernah bergurau senda tu.sorry babe buat kau macam tu.apa ape pun ayat tu sekarang aku kena guna ayat tu.sebab aku nka terangkan keadaan sekarang.Babe.jangan lah nak menipu aku sebab aku tak pernah nak menipu kau.and and jangan nak cari gadoh dengan aku if tengah serabot.seriously lepas dapat tahu pasal dua dua keputusan atas tu aku bengang gilee laa.yea aku sayang kau.then apa masalah nye?kau tahu ke cerita aku?takpya laa sampai nak buat status bagai.macam laa aku ni jahat sangat babe.aku tak macam ape yang kau sangke laa.nampak nye mmg takde harapan laa doe.orang cakap 
Jangan buat janji masa tengah gembira
Jangan buat keputusan masa tengah sedih 
Jangan balas masa tengah marah.
source:syiraatumblr
Okay so aku akan act macam biasa sebab takada yang tahu hati dan perasaan aku.fullstop.


withovesasa