Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Thursday, December 22, 2011

Hai

Hallo hallo :) Sasa here. 
Baru reda dari kekalutan dan kekusutan jiwa nak siap kan assignmnt last minute *Haha gelak jahat habis dah tu. Terkangkang membe aku nak buat. yelaa kan group assgnmnt. Tapi seriously macam hampeh doe -..-' Taktahu ah macam mana hasilnya nanti.Takpe sasa rilex. Haha mampuih.
Adik adik jangan tiru macam akak yea adik. ^.^

Dah lupa kan pasal tu, aku tengok sekarang ni kan semakin ramai remaja yang nak famous dengan video. Perlu ke? Harus ke? Kalau harus aku pun nak laa kan. Cepat sikit famous. Haha mana mana keluar boleh orang tego.
*Hai, you sasa eh?Artis video tu?Kan kan. Nice to meet you. Lawa laa you #Eceh yg ni mengarot. Haha
Tapi seriously laa doe. Bila lepak dengan budak budak dekat Kampus ni. Dorg akan mention nama yg pelik pelik. Then bila aku macam * Haa?Siapakah. Diva? Then dorg pun akan cakap cmni * You tak kenal dia?Blaa blaa balaa. Dengan muka yang annoying I akan cakap, Perlu ke? Haha 
Ke aku yg kuno, tak kenal dorg?Haha Dorg pulak taknak kenal aku ke?Haha
Tapi kekadang bila tengok video dorg buat aku gelak. So, takpe laa. Buat laa laa banyak banyak. Aik, sokong pulak? ==' Noob gila. Haha 

Cinta hati : Haha. Aku takda cinta hati laa awok :) Selalu solo molo. Dnt worry laa Jah. Yelaa kan. Asyik serabot kepala bnda yang tak penting macma ni. lebih baik saya solat lima waktu. Eceh ==' Sombong gilaa. Haha So, sesiape yg ada abang.Pacik.Atok ke.Boyfriend ke yg nak kongsi dengan aku, boleh laa Bbm aku. Haha Bila abad laa aku guna Bb kan. Hoho

Okay dah. Selamat Malam Kbaiii