Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Tuesday, January 3, 2012

New Year


HAPPY NEW YEAR :)
Hai assalammualaikum. semua dah mengepost ucap selamat tahon baru beberape hari yg lepas, ada yg post tepat or before 12 a.m tu. Tapi aku dah ketinggalan tiga hari baru nak sebok ucap selamat. hoho Eh suka hati aku laa kan. Korang tak susah kan? Hehe maapkan aku Jah. So,

Selamat Tahon Baru semuaaaaaaaaaaaaaaaa.
Semoga tahon baru korg lebih bermakna. Lets gone be gone yea bebeh. Lupa kan kisah lama. create kisah baru :) Sama laa macam aku. Aku dah decide nak mula kan life baru. Taknak igat kisah lame yang boleh buat aku menyesal and sakit sahaja. Segala kekusutan dalam kepale akan di hilangkan and berharap takda halangan laa yea.

Aku sambot dekat mane? dekat Istana budaya. tengok teater Semerah Padi. Then balik tu lepak AnW. Tu jelaa then balik. Sampai rumah dalam 2 a.m. Lebih cmtu laa. Then hanyot, macam tu jelaa New Year aku.Azam baru? Hm setahu aku, aku seorang budak perempuan yang tidak hormat kepade azam aku sendiri Haha tapi takpe laa.

*Aku berazam nak be the best tahon ni. for You, family and my own :)


Azam korang pulak ape? Jangan heboh nak berazam je. Tunaikan laa derr 

Ada satu pengumuman di sini.
So dengan ini, saya NUR HAIRUN NISSA BINTI AZHAR aka SASA mengakui bahawasanya kini saya sedang berpacaran dengan NOR AMIN YUSOF aka MINN NAACHI'S . Tiada sebarang bantahan daripada kami berdua. Tiada penafian yang akan dibuat. Hoho *Poyo gila ayat aku. Haha
Hm dah tak boleh nak jobo sangat laa. nanti takot hubongan ni tak  menjadi kan. Thats why try to be cool je. macam takda ape yang jadi. But, ape yang aku nak kau tahu. 


Aku sayang kau Minn!  


 "For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."
*Judy Garland


Hamboi bukan main kau kan sa. Haha Malu laa eceh. Dah boleh sepok muka aku, sebab aku dah over hehe. Eh handsome tak buaye aku? Haha tu kan amin tu. Handsome ke? Aik macam pelik je if cakap handsome. Nak kaki ke korg? Hamboi garang tu, ampak tak? ampak takkk? Haha dah henti kan merapu. Hamek kau sekali. lepok dekat kepale tu *Dushhh ==' Haha


Eh yang pasal Zuff tu. Kan aku dah cakap takda ape, so, takda ape laa yang akan jadi aih. Sekarang percaye kan? Ke still tak percaye? -..-' Lantak kau laa aih. Loteh dah haa. Hamboi bukan main dia cakap dengan Hero aku macam macam bila dorg on phone. Eh kau dah berani kencing aku, dah kena tu blaa je laa. No need laa nak cakap kau dah berubah ke hape? Nak orang rase proud nak rase tergugat kau boleh uat cmttu ke haa? Annoying laa doe. Stop it. Aku benci dah. Jangan sampai sasa maki pulak ye sayang. Hoho *Bongkak nye aku laa kan kan kan. Gelak jahat sikit *HAHAHA.


Im gonna miss him so much *I mean Apit, my past. Aku akan cuba sedaya upaye aku untok lupa kan kau 
#Ayat Lisa Surihani dalam Ombak Rindu. Haha
Haa cakap pasal ombak rindu, bosan kot cerita tu, tak nanges pun aku. Spoil laa. Dah mindset dah nak leleh leleh, tapi takda ape punggg. Haha Eh keluar topik pulak dah aku. Haha
Yelaa ni serious ni. Eleh kau sa, dah banyak kali serious dah. Alaa okay, dua rious. haa aku betol betol ni. taknak dah ingat kisah lame. Mungkin dia bukan yang terbaik untok aku kan. Alaa lagipun aku still belajar. So, panjang lagi perjalanan aku kan. Nak fikir semua bnda tu boleh just jangan sampai terganggu pelajaran aku laa kan. haa *Dengar tu adik adik. Kak Sasa nasihat. Grrr ==' Nyampah. Jobo haha 

Hm ape lagi ea? hmm haa assgnmt tak siap lagi laa. Siape boleh tolong siap kan? Raise up your hand pleasee. Let me see the lucky one :) Haha Wah ramai gilaa kot. Haa nanti datang umah mintak upah yea sayang. Haha Taknak ah. Biar aku buat sendiri, lebih afdal laa kan. Baik kan aku ^.^ haha.


P/s : Doa kan sasa cepat semboh yo. Not feeling well ler. Thank you. withlovesasa Ly