Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Monday, September 17, 2012

K E R A P


Baru je jumpa, still gadoh,jugak, kenapa wak? Kenapa? aku mmg macamni. Kasar :( salah aku ke? 


Bila atas katil, mesti teringat benda benda bodh. Damn it. dear God, I really need your help. Tenangkan lah hati aku ni. Kalau kau nk cabot nyawa aku pun, kau cabot lah :/ Speechless


Yes. I love you.
S O R R Y
  • Sebb selalu sakitkan hati kau
  • Sebb aku terlalu kasar
  • Sebb aku selalu marah marah
  • Sebb banyak menyusakan kau
  • Sebb selalu habiskan duit kau
  • Sebab tak boleh nk faham kau
  • Sebb tk mampu jadi macam apa yang kau nak
  • Sebb aku tak sekaya mana
  • Sebb aku banyak masalah  hingga susahkan kau and libatkan kau
  • Sebb tak boleh jadi pendengar baik untok kau
  • Sebb tk boleh nk bimbing kau
  • Sebb buat kau malu dengan kengkawan kau
  • Sebb buat kau lawan cakap parent kau
  • Sebb aku buat orang pandang serong dekat kau
  • Sebb aku selalu amek masa kau

Sorry yang teramat sangat sebab pernah hadir dalam hidup kau.