Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Tuesday, June 21, 2011

Assalammualaikum

Warahmatullahhiwabarokatu :) dah lame agak lame aku tak bermanja manja dengan blog nh.Aku bukan pergi mana pun.kahwin pun belum lagi.takda busy jaga anak derr.haha aku kerja lah babe.dari aku duduk mengangkang dekat rumah tanpa mendatang kan hasil baik aku kerja lah kan.haha 
Tempat kerja pertama aku di sini 


aku kerja tak lah lama mana pun.ada lah dalam dua bulan and lebih.then berhenti lah.mula nya niat nak berhenti awal sebab nak sambung study kan.tapi aku takda rezeki lah.UITM kena tolak.Poly pun tak dapat.so aku extend kan kerja tu yang jadi dua bulan and LEBIH tu.haha tapi aku berhenti juga atas sebab sebab tertentu.biasa lah kan.dah masuk dunia lain mesti lah ada gadoh tak puas hati semua.nak buat macam mana kan dah aku taktahan.aku angkat kaki blaaa jelaa.haha.berat hati juga lah nak berhenti tu.tapi aku tak boleh lah nak teruskan kerja.aku kena lah fikir nak belajar juga.gileee korang?membe aku mostly ramai dah belajar.jelouse wokkkkkkkkkkkk.dorg boleh pergi class ada kuliah.ada assignment.Bhaha macam lah aku rajin kan?haha okay dah diam.sambung cerita SR nh.banyak bnda yang aku belajar bila first time kerja babe.banyak sangat :) and biar lah aku sorang je yang simpan bnda bnda tu.tapi bnda yang aku tak akan lupa bnda nh.

WALAUPUN KAU KERJA BAGUS MANA.LAJU MANA PUN KALAU PUNCTUALYTY KAU MACAM PUKI.ORANG TAKKAN PANDANG!

ayat nh sv aku pesan.walaupun dia lah yang paling garang and paling nyakitkan hati.kadang kadang dia okay.kalau garang ke hape ke.itu standard lah masa kerja kan.tapi masa dekat luar?dia okay babe.sekepale lah.pesan tu masa last day aku pun dia still ingat kan dekat aku.dia cakap INGAT DIK PESAN AKU!aku pula hanya mampu tersenyum.sebab sedih babe.dah kenal bila nak pisah pisah ni kan :) 

Sv Azlina Aziz.Sv Awang Rosli.Fadliana.Datin Marie(taufik).Rozaizilaiha.Zilah.Aziela.Kak Win.Daeng Kasturi.KakSyira.Syafiq.Shah.Raffie.Naqiu.WanSabah.KakThanda.AdPeng.MyoMyo.KakJoe.AuntieNaga.Hakim.Sv Zulkifli.

nama nama nh insyaallah aku takkan lupa.sebab aku enjoy kerja dengan korang.mostly KakIla.Datin Marie.KakIna.Sir.Miss korang kan selalu care pasal aku.terharu aku.walaupun aku nh kan mengade ngade.kau tetap care pasal aku.loviewwwwwwwwwwwwww lahjangan lupe aku yea nyah semua.haha

Dalam masa aku bekerja juga aku ada kenal ramai kawan.semua nya dari F&B.mesti korang tanye kan F&B tu natang ghapo dio?haha tu maksud nye food and beverages.dulu masa aku mula mula kerja pun aku kena gelak sebab taktahu bnda alah tu.haha tapi takpe aku rilex sebab sekarang aku dah tahu.haha.Yang aku tak boleh lupe.masa and saat saat dapat tips dari customer.wah haha berebut kot.sampai ada yang jelouse.yang gadoh gadoh.kadang kadang tu memang baran.tapi bila ingat balik kelakar kot.haha :) tu yang aku kata enjoy tu.macam macam kerenah customer and staff aku dapat tengok.ada yang fussy gilaa sampai kitorg rasa nak simbah je dengan air dorang.ada yang konon nya sweet gila.padahal makan tak seberape.haha.takpe lah hal korang kan.kitorg layan kan ajeeeeee.hoho.kena ngorat?haha dah biasa.alaa bongkak nye kau sa!haha takde lah. betul doe.ada customer yang datang dua tiga kali semta nak number aku.tapi aku malas lah nak layan babe.wa dah letih letih lagi nak number lah bagai.mmg tak lah nak bagi.entah korang tu anak dukun terhandal ke hape ke.dah aku tersampuk dengan korang aihh.Haha.mat salleh yang datang pun boleh tahan doe.haha  dah lah masyuk.ada rupa tu yang ada sorang staff dekat tempat kerja aku nh.sampai dua orang mat salleh dia nak kebas.haha.nak cover line doe dia.haha.bak kata mulut mulut kitorg yang terlampau kurang ajar nh.berbunyi macam ni.Wah kau nh nak Pisang besar jea,KAU INGAT KAU CANTIK?haha lantak kau lah aihh.pandai pandai lah nak hidup kan kan. tapi ada satu kemusykilan lah.SR nh kan mostly customer yang datang makan mesti Cina.tahu lah tauke nya Cina kan.haha takkan cina je.aku notice bnda nh pun sebab ada membe aku bagitahu.then bila aku renung renung kan tanpa beramal.a'ah betul lah.haha.banyak lah doe nak cerita.aku pun macam orang hilang ingatan sekejap nhentah apo yang sampuk aku agak eh.makan julap ko semalam.takdo punentah lah.haha.nak cerita semua pun tak ingat dah.haha so lain kali lah aku rewind balik yo yobb.

Asyik kerja bila dah duduk rumah aku mula rindu orang orang yang dulu nya aku selalu sayang and takkan aku berhenti sayang.MUHAMMAD AFIF MAHPOZ♥ rindu nye lah.takpe lah.ada rezeki jumpa lah lagi.aku dalam Dilemma lah.ada sesiapa boleh tolong aku?haha.
RAJA AZLAN ISKANDAR BIN RAJA♥ aku takkan lupa semua bnda yang telah kau buat and korban kan untuk aku.tapi aku dah bagitahu kau dari dulu.yang aku sayang and cinte apit kan.kenape kau nak macam ni?sekarang kau dah terlalu sayang aku.so aku yang serba salah sekarang.aku dah cakap aku tak kesah ape apit buat kan.tapi kau tetap layan aku dengan baik.aku hargai semua tu.semua nya weh.aku ingat semua nye.and thanks sebab bila aku berada dengan aku aku dapat jadi diri aku and kau terima seadanya,aku hanya mampu bserah jea,mana takdir aku.aku minta maaf yea.okay kisah sedih dah habis.

Sekarang aku kena decide weither aku nak sambung form six or aku masuk Kolej Universiti Islam Melaka :) haha aku tak kesah mana mana pun janji aku dapat sambung dari jadi budak sampah and mak aku pula senang hati.and mostly aku dah tak jaoh dari ryan.huahuahua.

Tak lupa juga.aku rindu korang.Kathy Hush.Eta Mustafa.Ayda Azali.Aboy Niedlish rindu sangat weh.dah lama tak cerita cerita.gosip gosip and dengar cerita korang.hope korang sihat sihat.and sorry lah aku macam tak pedulik korang mostly yang aku paling rapat rapat tu.sorry yea nokk.sayang kau.