Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Sunday, June 26, 2011

Astagfirullahaladzim

25hbJun2011,pukul 3.50 a.m
Mengucap panjang aku bila tiba tiba aku terjaga disebabkan terkejot.Ada orang pecah masuk rumah aku dan masuk dalam bilik aku.Fuhh.aku mamai aku tak dapat nak tengok muka dia.gelap sangat.hmm aku just nampak lelaki tu pakai singlet putih and seluar pendek.badan gemok.tapi muka aku tak dapat nak bayangkan sebab aku tak nampak muka dia.huhh cuba korang bayangkan kalau lelaki gemok yang tak dikenali masuk bilik korang masa korang tengah lena diulit mimpi?astagfirullahaladzim tak dapat aku bayangkan ape akan jadi pade aku kalau aku tak sedar tengah pagi tu.huh!lepas si gemok tu nampak aku bangun dalam keadaan mamai,dia pun blaa walaupun pada mula nya aku nampak dia agak teragak agak untuk bla.tapi yang aku paling marah.tahap pandangan aku terbatas sampai aku tak dapat nak tengok muka dia.aku taktahu kenapa.menangis ketakotan aku malam tu.then aku beranikan diri aku keluar dari bilik.semua lampu tutup termasuk lampu belakang and lampu bilik air.aku still beranikan diri.tengok dekat pintu.and pintu dan pagar terbuka.aku menggigil dah.then aku tetap pergi tutp pintu dan try cari orang tu sama ada dia still ada dalam rumah aku atau tidak.nasib dia dah takde.berani tu berani juga lah kan.sekali kena gertak mahu terkencing aku nanti.

mula-mula mmg aku ingat nak biarkan je sebab aku takot sangat.tapi aku cuba kuatkan diri and bagitahu mak.aku cakap dekat mak.*MAK.ADA ORANG MASUK RUMAH.DIA MASUK BILIK AKAK.then mak terkejot teros bangun and keluar cari orang tu.sampai bawah mak turun.then ada RELA yang bertugas.then mak tanya dorang *ada nampak tak lelaki turun bawah?dorang cakap takde.lepas mak cerita dekat dorang apa yang jadi.aku dengan mak pun naik lah rumah balik.dah sampai Floor aku,ada pula dalam lima orang RELA yang dah naik.then tak dapat nak buat apa.sebab gemok tu mungkn duduk satu floor atas or bawah dari aku.so maybe dia dah lari masuk rumah.fuhh kerja dia licin gila.takda bunyi bising pun.aku dengan mak pun masuk rumah then mak kejot abang abang and adik aku.bagitahu ape yang jadi.dorang pun terkejot.then semua keluar mencari dekat luar.and aku.hanya duduk dalam bilik menangis.

Orang yang last masuk rumah,abang sulung aku.dia cakap.dia baru je balik dalam pukul 3.main laptop.takkan dia tak sedar ada orang masuk.and dia cakap juga.lampu bilik air and lampu belakang dia tak tutup.pagar and  pintu pun dia dah kunci.macam mana boleh masuk kan?sampai pukul enam lebih baru lah semua orang tido balik.terutama nya aku.aku takot sangat nak sambung tido.aku asyik terbayang.huhh trauma aku.tapi aku terlelap juga.sampai lah aku bangun pagi tu.aku still terbayang orang tu and aku nak tahu sangat siapa orang tu.sebab hati aku cakap.memang aku kenal orang yang nak amek kesempatan dekat aku pagi buta tu!Fuck.damn.aku jadi marah bila aku teringat balik.bangsat kau.huhh!

Tengah hari : mak dapat call dari kawan dia.mrangkap bakal bapa baru aku lah kot.entah.kot jee.aku panggil Pacik Zaki.hmm dia cerita dekat mak.malam tadi dalam pukul tiga lebih.dia dapat rasa ada orang masuk rumah dia.dia cari dalam ruamh.seluruh rumah.tapi takda orang.meremang bulu roma dia.bila takda dalam rumah dia.so maybe sanak saudara or adik beradik dia yang lain.but Pacik Zaki tak dapat sebarang call dari kampung.then mak aku pun buka cerita.*Nissa kena kacau semalam.ada lelaki masuk bilik dia.then Pacik Zaki cakap.patot lah.then dia cakap.pagi tu satu rumah aku kena pukau.patot lah semua tak sedar.orang tu memang datang nak aku.Pacik Zaki cakap.yang buat kerja tu dalam tiga orang lelaki.tapi masa pagi buta tu hanye sorang je yang masuk bilik aku.maybe yang lain tgu luar.entah lah.then aku dah takot.patot lah aku tak dapat tengok muka dia.and patot lah dia teragak agak nak keluar dari bilik aku.sama ada pukau dia jadi or tak dekat aku.bodoh.alhamdullilah aku sedar.ya allah kalau tak.taktahu ape akan jadi.

Sampai ke hari ni.aku still teringat and takot sangat.and aku yakin kalau suatu hari nanti bnda nh terbongkar.orang tu mesti aku kenal.aku harap kau dapat pembalasan dari tuhan.

Apit : b sa takot sangat pagi tu.sa call b tak angkat.sa tahu b tido.then sa ada msg b.tapi esok nya pun b still tak reply.then eta msg bb.bagitahu pasal sa.then b balas.tu pun macam nak taknak je amek tahu.takpe b.mata sa dah terbuka luas.yang b dah tak perlu kan sa.terima kasih b.tapi kenapa petang tadi b still msg sa and still nak bagii alasan?hhmm entah laa b sampai bila nak macam nh.b sa rindu b.


Azlan : you.thanks sebab terlalu care pasal i.padahal sebelum i tido.kita msg kan.sampai lah kita terlelap.i pun tak sangke nak jadi macam nh.thanks sangat sebab you betul betul care pasal i.you gelabah sangat sampai nak datang masa tu juga.pdahal you dah tido.i call you nanges nanges.but you still dengar kan.hmm thanks.i halang you tak bagi datang bukan sebab ape.i taknak bnda jadi kecoh.i tahu you macam mana.lagipun abang abang i kan ada.you jangan risau sangat okay.esok nya you nak kerja tak senang,kejap kejap msg i.i terharu sangat,sampai taktahu nak cakap ape.hmm you cakap nak bawa i jumpa mak.nak suruh mak mandi kan i.nak bagi i minyak pedinding.nak pasang pagar dekat rumah i.i hargai sangat.i bukan taknak.tapi i kan ada mak.so you jangan risau okay.i takda apa apa.i okay.just i still t'bayang bayang and teringat ingat.Thanks Azlan.i sayang you.


Aku still ada rasa nak tahu sangat.siapa lelaki gemok tu.bullshit!Syirik lah kau sampai nak main pukau pukau.apa salah aku dekat kau haa!