Two faces bitch.stop pretend to be my friend.just walk away from here.
" A thousand times I cried because of you,
a million times these tears were shed because of love "

Saturday, July 2, 2011

Kolej Universiti Islam Melaka :)

Now here i am.hari ni dah masuk hari ke empat aku ada dekat sini.hm nothing interesting.sama je dekat sini but a bit boring.yelaa college nh bersebelahan je dengan ladang kelape sawit..so kau nak pergi mane?fly makan sawit ramai ramai ke ape?haha so aku just duduk dekat bilik macam orang takda masa depan.alaa tu pun hari sabtu dengan ahad je.cos takde class and aku pula masih awal lagi dekat sini.so maybe banyak terluang terbuang mase tu.haha

First day : Aku agak malu malu.ceh gelit aku.haha yelaa babe masuk tempat orang kan.nanti cakap aku kerek pula.so aku buat bajet bajet macam budak amek syariah laa Bhaha.aku dapat satu bilik dengan senior yang tak berape nak senior laa kan.just one years atas aku.so kita layan kan ajee :) mule mule takde laa boraing.aku pun busy kemas barang.then malam tdo lah.aku dengan buat muke taktahu malu.aku pun nyelit lah tido dekat dorang yang tarik tilam ke bawah.haha takot mak nyahhh :) hoho nasib ler dorang tak kesah.

Second day : Huhh aku blur.terpinge pinge taktahu nak pergi mane.aku kena settle semua nye sendiri.penat doe.dengan panas lagi.jalan kaki dari Rumsis ke Fakulti.nak cari tu nak cari ni.perghh lecek gua babe.dengan pakai baju kurung lagi.cuace panas.pakai tudung.gilee lah ustazah sasa ni.makin berjaye hendaknye.Bhaha tak  boleh blaa laa kan. then lepas dah balik bilik.even maghrib pun aku still tido.ngantok nyah.penat doe.haha dorang ajak pergi makan pun aku taknak.

Third day : Disebabakan tak makan semalam.aku pun kebulur keesokan nye.haha dah laa weekends lagi lah takde bnda nak buat.bangun tido.basuh baju.mandi then ajak dorg turun makan.lapar laa.haha.semakin kasar tangan aku yang dah kasar nh asyik basuh sental menyental baju :) hoho takpe anak dare kan.haha then tengah hari sampai laa nak dekat maghrib layan movie je dalam lappy dorg.boring tahap kuase dewa ke lapan laa kan.taktahu nak buat ape.then malam baru laa turun ke cafe beli makan.taknak aku kebulur lagi nyah.kurus saya nanti :D 

Forth day : It is today laa sayang.suppose nye nak ke kenduri ape ntah dekat kampung.but bile aku text maj dia cakap dia tak datang amek aku.alaa tu mesti  kes bangun lambat kan.so aku tak kesah pun.mak just cakap akan datang lepas pergi kenduri.so i dnt even mind laa kan.asalkan datang bawa makan.haha.aku bangun dah pukul satu.then teros ngadap lappy pinjam nh.haha so lepas lepas nh taktahu laa nak buat ape.maybe turun cari makan dulu.Bhaha :)

perkare yang tersikse nye.aloo bise ler minah bandar yang tak sedar diri.haha mane lah aku tahu nak pakai tudung lilit lilit ke hape ke.haha nak pakai baju kurung.jalan kepit kepit.tu semua kena laa belajar yea nyah.yihaaaaaaaaaa

Kolej Universiti Islam Melake.alaa name jea macam name islam.tapi takde laa sangat.aku duduk sini biase je pun.tu laa orang cakap dnt judge a book by its cover :) so aku chill and cool je duduk sini.tiada paksaan and tak mungkin jadi ustazah graduated ke hape ke.okay ler assalammualaikum ^.^